Alles in orde!

28 november 2016 - Ibarra, Ecuador

Dag lieve vrienden en familie!

Graag wil ik iedereen die mij de laatste tijd een berichtje heeft gestuurd via mail, skype of deze site heel erg bedanken. Ik ben niet in de gelegenheid geweest om op iedereen persoonlijk te reageren dus vandaar dat ik nu een bericht op de site post. Ondanks dat ik niet in de gelegenheid ben geweest om jullie te mailen, denk ik wel heel veel aan mijn leventje in NL en daar komen jullie ook allemaal in voor! Op dit moment ben ik nog steeds in Ibarra (Ecuador). Ik ben hier bijna 11 weken en kan dus wel zeggen dat ik hier woon. Ik heb geen idee hoelang ik hier nog blijf. Ik doe verschillend werk in het hostel, spendeer veel tijd met mezelf en heb daarnaast verschillende leuke mensen ontmoet waar ik ook buiten het hostel mijn tijd mee doorbreng. Het belangrijkste motief dat ik het zolang naar mijn zin te hebben is de rust. Reizen kan van naar hot naar her springen zijn en zoveel mogelijk zien, maar het kan natuurlijk ook een reis zijn die je met jezelf maakt om jezelf nog beter te leren kennen en te begrijpen. Dat laatste is waar ik nu volop van geniet en wat mij helpt het leven op allerlei manieren nog beter te waarderen. Ik wil jullie allemaal en heerlijke decembermaand toewensen met veel liefde en saamhorigheid.

Al schrijvende moet ik eerlijk zeggen deze maand en jullie zeker ga missen!

Tot weerzien!

X Dou

1. Saskia:
    Hoi lieve Douwe,

Wat leuk weer wat van je te horen! En ook blij te horen dat je het goed hebt na de roerige tijd die je hebt gehad.

Ik wens jou ook een fijne en gezellige decembermaand met de mensen om je heen!

Groetjes, je oud collega Saskia
  2. Joris Beijer:
    Hey Gozert!
    Goed om te horen dat het goed gaat!
    Geniet van je tijd daar en de tijd met anderen en jezelf!
    Wens jou ook een fijne december maand!

ciao!
  3. Diane:
    Hoi Douwe,

Wat leuk weer iets van je te horen en fijn dat het zo goed met je gaat! We gaan je hier ook missen hoor bij het kerstfeest van NIVVO! Alvast hele fijne dagen toegewenst!

Liefs,
    Diane
  4. Leen wessels:
    29 november 2016
    Hoi douwe het werd tijd met een nieuw verslag (je)maar in ieder geval hoeven we ons geen zorgen over jou te maken in het land der gringo.s....volgende keertje ietsie uitgebreider het verslag ...hier bij yvv 3 is het somber gesteld met de uitslagen ben benieuwd over volgend seizoen als ze nog doorgaan..misschien missen ze wel iemand die ze over het hoofd zien ha ha ..nou groetjes maxi en tot wederhoren en geniet van het mooie leven aldaar..gr Greet en leen
  5. Gerard:
    30 november 2016
    Hoi Douwe - goed om te lezen dat het goed gaat, geniet ervan.
  6. Mandy:
    30 november 2016
    Fijn van je te horen, Douwe. Ik denk regelmatig aan je, hoe het met je gaat enzo. Wees gelukkig daar en geniet van je leventje.
    Veel liefs, Mandy
  7. Anneke Noorlander:
    30 november 2016
    Hoi Douwe, je zal wel denken waar komt die weer vandaan, maar dat begrijpt je vast wel.
    fijn dat je het naar je zin hebt, geniet maar van het vrije leven.
    Ik wens je goede feestdagen en vast een gelukkig 2017.
    Groeten anneke
  8. Crew Crew Crew:
    1 december 2016
    hee Crewtje,
    Dacht al waar blijft het volgende verhaal van jou, nou nu dus haha. Goed en fijn om te horen dat het je nog steeds goed af gaat daar! Houwe zo, zoals ze zeggen in Rotterdam.
    Hier ook nog alles zijn gangetje.
    Alvast fijne en goede feestdagen daar maat.
    Ojaa je plekje op de Coolsingel is nog steeds gereserveerd haha

Gr Crew Crew Crew
  9. Ed en Marianne.:
    1 december 2016
    Hoi Douwe,
    Fijn om je weer te horen, en dat het goed met je gaat.
    Geniet van je vrije tijd en fijne feestdagen.
    Groetjes van Ed en Marianne.
  10. Jos:
    13 februari 2017
    Douwchie, waar zit je? Het is te lang stil! Iemand die weet waar Douwe zit? Groet, Jos
  11. Anneke Noorlander:
    13 februari 2017
    hoi Douwe en moeder Mar,

Douwe ik hoop dat je het samen met je moeder goed naar de zin hebbenen veel leuke dingen doen samen. Ik wens jullie nog een fijne tijd samen, geniet er van.

Een hartelijke groet en dikke knuffel voor jullie beiden
    liegfs Anneke Noorlander.