Digitale brievenbus

2 oktober 2016 - Ibarra, Ecuador

Hallo allemaal!

Inmiddels ben ik in Ecuador en voel me hier bijzonder op mijn plaats. Zoals jullie hebben gemerkt ben ik niet zo schrijverig de laatste tijd, maar dat wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk hoor ;-)!

Wel moet ik vertellen dat het in de komende maanden waarschijnlijk niet veel frequenter gaat worden. De reden hiervoor is dat mijn telefoon is gestolen. Aangezien ik geen andere apparaten heb meegenomen waarmee ik internet kan gebruiken, zal ik een beetje terug in de tijd gaan. Vanaf heden ben ik alleen bereikbaar via mail ([email protected]) en voor de liefhebber skype (douwe.beunk) of gewoon een berichtje via deze site natuurlijk. Kom maar op met die digitale post ;-P!

De laatste maanden heb ik al vaker gedacht aan het uitzetten van mijn telefoon. Ondanks dat ik geen social media heb, vond ik dat ik nogal veel tijd met ´mijn vriend´ doorbracht. Helaas zat het gebruik erg diep in mijn gedrag gebakken en kan je het verslaving noemen. Vooral de goede prestaties van het voetbalcluppie vroeg nogal wat aandacht. Laten we het er nu maar op houden dat het lot mij een beetje heeft geholpen in mijn keuze voor een leven met of zonder telefoon.

Ik beloof jullie dat ik wanneer ik gewend aan deze leegte ;-), ik zeker zal delen hoe deze ervaring is!

Even een voorschot op de toekomst;

Iedereen die in de komende tijd jarig is alvast van harte gefeliciteerd beginnend bij mijn grote broer! Ik zal aan jullie denken!

Voor mijn familie, gaan we nu nog Skypen!? Ik kan jullie niet anders attenderen dan via de mail hahaha.

Dikke knuffel voor jullie allemaal! Xxxx

1. Maaike:
    3 oktober 2016
    Jaaa, volop tijd voor de papieren niet-zo-digitale bucketlist! Enjoy Ecuador :)
  2. Ed en Marianne.:
    3 oktober 2016
    Hoi Douwe,
    Leuk om weer wat van je te horen.
    We sturen je van de week een berichtje
    via de mail.Nog veel plezie in Ecuador.
    Groetjes van Ed en Marianne.
  3. Wil:
    10 oktober 2016
    kings of Leon-walls
  4. Saskia:
    16 oktober 2016
    Leuk weer wat van je te horen Douwe! Heerlijk rustig zo zonder telefoon toch!

Gr. Saskia